Wednesday, 20 June 2012

wordless wenesday #2

 

^_^
[v]

 


wanita ni : -
>>meng'jack' lori (betul ke pronounce aku ni) haha
>>bukak nat screw tayar lori
>>bukak tayar lori


Nota kaki cagu : serius Masha tak leh buat...huhu...hebat kan wanita ni...

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

24 comments:

Cik Nur said...

fuiyoo.!ingtkan lelaki... nur pun xmampu..huhu

are_lin@yu said...

sekali tgk ingt lelaki..proud to be women..hehe

Kesuma Angsana said...

klu kereta pernah wat la.. ni lori salute kat dia ni

lelamaisara said...

Dah lame dah untie tu kerja kat situ...memang kagum tgok die..:)

kalu aku dah menagis dah...haaaaaa

Nyue said...

yup ayu...pround to be women...

Wanieys said...

wah hebakkk nya wanita tu...klu wani tayar beskal pun lom tentu ley tukar hakhakhak..

Deqla manjew said...

deqla mampuS ok kalo buat ni..haha... :p

Si Matatajam said...

Mak ai!! Dasat tu Masha oi... M lagi la tak leh nak wat camtu. Semuanya my hubby ja yg wat semua tu... Tambahan plak M ni ada masalah tulang blakang. Lagila tak bleh wat keja berat2 camtu...

ieedaz @ mama_isha said...

huh..terror nye dier..kalau akak la, mmg takmampu la dik!

mama aryan said...

salam..inilah superwomen..

Chic Na said...

perempuan eh tu kuling. terbaekkk!! :)

chemay said...

awesomeee!
chemay nak tukar tayar kereta senirik pon tak reti tauuu
:)

NAL said...

dahsyat sangat :)

Arina Shamsul said...

hehe..hebat! hebat! kalau saya jek basikal boleh la..haha

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hebat! kuatnye dia:)

~Sweet Honesty~ said...

sweety pun tak mampu laa..huhuhuhu

LYAfrina said...

owhhhh..
wanita????
hebat !

Yana Libra said...

eh???

wanita ye tu?? tak perasan bila tengok dr belakang..tayar kete pun saya tak mampu..huhu~

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Fuh!terer tue....salute!:)

CikMai said...

moto pun mai tak mampu apatahlahh lori,huhu

izan mama mia said...

kekadang..wanita lebih hebat dari lelaki...lelaki,bkn semuanya hebat...

Solehah Shamsuddin said...

eh biar btl ni perempuan.hebat gak dy ni ye

9n0L4 said...

huhu. kereta pun tak larat, ni kan pulak lori sebesor itu. ;)

Cinta Misteri said...

cer bygkan aunty jual sayor yg jalannya (ehemm ehemm) tu tukar tayar. hurmmmm.....

okey CiM...pls thk +ve. Women can do enythg!!