Wednesday, 13 June 2012

Wordless wednesday #1

 


hyyep U'alls
6_9
...:::[!]:::...
memandangkan cuaca sekarang ni tak menentu
kejap sejuk kekadang panas terik
Cik misi pun kena Flu jugak
HuHu
bila dah Flu ni,rase macam dah terselekeh la pulak..kehkehkeh
macam 'kemproh' sangat dah bak kate orang jawa
HaHa
medication semua dah up..harap-harap cepatlah cikit reda
^_^

 
banyakkan minum air bila Flu ok!



Nota kaki cagu : Bak kata Norlela wordless wednesday jangan nak cakap banyak sangat...Haha...daaa~ 

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

34 comments:

lelamaisara said...

Alamak...lariiiii...nanti jangkit...huhuuu...

are_lin@yu said...

klu air masak ni yg ayu lmah nk minum ..hehe

Ayuni said...

klau sakit gigi camne ek?

Wanieys said...

minum air masak banyak2...hehe semoga cpt sembuh masya :))

Deqla manjew said...

wordless tp dok bebel jugak. haha..baik cik misi..nnti sy minum air byk2 smpai terkencing2 yer..hahaha :p

~Sweet Honesty~ said...

mcm byk je ckp tuh..awkekeke.. get well soon dear..(^____^)

Dieyna said...

semoga cepat sembuh ye.. nnti cik misi pulok bg virus kat patient hehe

ieedaz @ mama_isha said...

get well soon dear!

Yumida said...

moga cepat sembuh ye sis....

N.Aima K said...

apa tu terselekeh dan kempro ? hu hu hu apapun get well soon dear ;)

maszull said...

assalamualaikum masha...kena makan ubat barulah cpt sembuh...:)

Masha Meisters said...

ahaha...2 la dye wordless pun sebok nak membebel...

Si Matatajam said...

M ni mmg tak bleh berenggang ngan ayaq putih @ ayaq masak ni... Tak makan ok lagi Tp jgn tak minum... Mampuih M dok tergedang sorang2...

LELAKI INI said...

yup!
banyyakka!

Chic Na said...

cepat sembuh cik misi. :)

dah lebih 10 words tu kira byk la. hehe..

hafiziqin said...

cik misi
jga diri.=)
cpt cket sembuh.
><

aReLaN said...

saya pon kena selalu minum air kosong sebab batu karang.wuuuu..tak suka bila tak sihat ni tapi tulah ujian dari-NYA.moga cepat sembuh la te

Yana Libra said...

betul tu..minum air masak banyak2..moga cpt sembuh ye~ :)

hafiziqin said...

dengan segala rendah diri saya menjemut cik masha

http://hafiziqin.blogspot.com/2012/06/segmenthe-reason-why-bersama-hafiziqin.html

Chic Na said...

memang mengada masha ni. nak mengada kat sini jgk lah. huhuhu.. ;)

Misya Mialen said...

moga cpt sembuh. WW x blh ckp byk.hihih

dyabunga said...

semoga cpt sembuh ye..dya pun xsuka bila kne flu..huuhuuu

NAL said...

memang musim sekarang kena banyak minum air.

Masya said...

iyerlah kan cuaca sejak² akhir² ni mmg x menentu.. panas pun semacam jer.... tekak asyik nak minum ais walaupun selsema huhuhuhuhu....

kalau dekat.. sy dah ajak kongsi biskut tu hihihihihi....

Nyue said...

hope cpt sembuh...bkn apa skang dmm denggi kian menular

Kesuma Angsana said...

betul bila flu air masak putih pling penting kena minumm byk !

Cik Nur said...

air putih mmg penting dengan keadaan cuaca sekarang ni..

Miss BaNu said...

semoga cpt sembuh yer..rajin2 mkn ubat

Miss BaNu said...

semoga cpt sembuh yer..rajin2 mkn ubat

Chic Na said...

hai si kuling nih. itu pun xtau ke? kuling tu kuling lah. haha..

*perkataan br blaja ngn mama, tak reti pun nak guna. hentam saje la kuling. :)

izan mama mia said...

minum air...jangan tak minum..

Cinta Misteri said...

@Ayuni,
Sakit gigi tkleh nk tolong..

Cinta Misteri said...

@Chic Na,
Btul3x, minum air byk2, jgn ckp byk2

9n0L4 said...

cik misi pun ade flu keeee? hehe. bahaye ni. nnt pesakit makin sakit dan berjangkit. :p