Monday, 18 June 2012

...:::saya suka,kamu suka tak:::...

 
 
 
^_^
[v]
hey..hey..hey..hai~
saudara,saudari
yang pernah jadi adik-adik
yang pernah mengadap depan Tv sebelum mengadap lappy korang tu
HaHa
ingat ape ndak pada cecite kartun ni???
tak ingat aku debik kang
HiHi
(suka-suka je hai kuling~)
 saya suka kartun ni tau...
kamu! kamu! kamu!
tak suka ke?
kartun-kartun ni fofular masa Masha kat darjah 5 lagi
tak pernah ketinggalan sampai kena marah gan abah lewat sembahyang
si kartun-kartun  ni kan bersiaran waktu maghrib ye tak?










memg kecik-kecik kaki kartun
sampai ke besar terbawak-bawak perangai dah macam kartun
HaHa

Nota kaki cagu : boiboboy lagi 10 tahun pun dah takde agaknye...huhu

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

33 comments:

Deqla manjew said...

haha.. suka katun ni..usop sontorian..suka tgk gigi usop..hihihi...

Cik Nur said...

wah..mengamit memori sungguh..!
katun yg telur tu lama dah tak tgk..ape ek tajuk katun tu, luipa terus..huhuhu

Si Matatajam said...

M dulu mmg suka tgk kartun... Sampai skang Khalish pula yg amik peranan...

izan mama mia said...

mestilah pernah tgk, usop sontorian,kluang man....

sampai sekarang masih tgk karton ..hahaha

are_lin@yu said...

kartun pertama malaysia usop sontorian..hehe

~Sweet Honesty~ said...

kacang kacang kacangggg.. hua huaa.. jgn ko debik2 aku kulingg.. mataii la.. hahahaha

NAL said...

NAL tengok juga citer ni masa zaman sekolah rendah dulu..ade unsur2 pengajaran yang banyak

Chic Na said...

saya pun suka kuling. eh kartun telur tu tajuk ape ek? lupa la.. mmg best. skrg pun masih layan kartun. :)

Wanieys said...

wah katun ms wani sek rendah tu....mmg tengok tambah2 usop sontorian tu hahaha

Yana Libra said...

hehe..teringat masa kecik2 dulu..

skang ni layan anime je banyak~~ :p

Nur Emilya said...

kenangan kott :D

lelamaisara said...

kecik2 memang suke tgok katoon...sekarang Alesya pulak suke tgok,jadi tak leh le nak mare....heee

Nazayiena said...

cite kartun kacang tu suka jugak tgk....

Adylia Qarissa said...

cerita usop dulu memang femes emes laaaa

aReLaN said...

hahahah...kita membesar dengan kartun2 ni kan.dahla waktu maghrib selalu nya kartun2 ni.

aReLaN said...

hahahah...kita membesar dengan kartun2 ni kan.dahla waktu maghrib selalu nya kartun2 ni.

dyabunga said...

semua dia tgk..kacang2 tu best..blh ingt lagi lagu kacang2 tu..haha

syafiqakarim said...

katun zaman wa duluuuuuu
lama da xde.rinduuuuu

N.Aima K said...

saya sempat usop sontorian je..yang lain tu semua bach adik-adik saya hehe

Nyue said...

dlu2 nyue suka kartun nie...siap hafal lirik lagu lagi,...hehehe

cendol said...

haha cendol pn sukee!! mmg sume kartun ni cendol duk mengadap..usop santorian kepale kartun dia pelik kan..haha keluang man hero malaya haha dgn kwn dy nama Tiongman kn..yg no 3 tu ape tajuk dy ha?lupe la..kacang smpai skrg ade..cendol suke watak kacang kuda..comel haha dgn dol si kacang merah

Masz Sidek said...

rindu kartun dulu2..

9n0L4 said...

usop the legend. hehe. suke jugak layan katun ni dulu. ;)

nita said...

hehehe mak budak ni pun suke layan kartun jugak sama naik ngan anak2nye..eh usop santorian dah lama tak tengok..masih ingat lagi semua kartun2 tu :p

ieedaz @ mama_isha said...

akak tag masha kat sini tau :)

http://ieedaz.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-jaakechik-corner.html

Yumida said...

kartun usop santorian, anak2 sidek..apa lg aaa..yg masa kecik2 tu...mmg layan ar bila tgk

jaakechik said...

jaa popn suka usop sontorian tuh..hehe...kluang man pon jaa layan kalau sempat...hehe. ingat pulak kenangan kecik2 dulu.

Nurulee said...

Dulu kecik-kecik ada jugak tengok kartun ni tapi paling selalu tengok ultraman lah. Haha =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

suka2!..:)

Arina Shamsul said...

hahaha..saya pun layan katun juga dear..kena lak ada alesya sekarang ni..channel katun je la yang ado..hehe.

|shuhadaothman|TM said...

ni cite feberet time skolah rendah. hehe. bfore start dah tercangak dpn tv :D

Solehah Shamsuddin said...

hehe kartun yg last skali tu solehah ske tgk.ttb2 lpe lak pe nme dy.dlu da bgtau nme krtun ni kat shuhada.adui cmne leh lpe ni

Cinta Misteri said...

Usop Sontorian...baca magazine pown dah boleh gelak guling2 kuling~.

Dia....bagai seorg pahlawan... menjadi pembela pd yg tiada upaya... dialah perwira.. (pssttt....mana g Krisya tu erkkk?)

Eggs tu tk brapa tengok sgt..

Masha, u must be realizee kannnn....JOHOrian kartun weiii!! hehehe