Wednesday, 4 July 2012

wordless wednesday #3



Apa niiii
erkkk!!!
^_0
Eh! sempat lagi nak werdless [W] kan...haha




pandang dari sudut [+]
tepuk dada tanya sakit ke tak eh...haha



Nota kaki cagu : pilih mana suka...ahahaha :)

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

29 comments:

Cik Nur said...

kalau tengok sampah sarap yang ada di jalan raya, betullah tu...!

Deqla manjew said...

maksudnye sape yg mkn pisang buang kulit merata2 tu sama la ngan mereka2 yg kat belakang tu..hahaha...

Boni JLL3 said...

hahaha. sebenarnya kita ni makin tak bertamadun sebenarnya

Chic Na said...

sakit jugak la. hihihi..

ok, faham. ;)

Yana Libra said...

ingat the evolution of human..hehe :p

NAL said...

hahaha..betul la tu :)

Si Matatajam said...

Ishk tak mau la jd cam beruk

Yumida said...

pnh study psl evolusi ni dulu...hmmm..mcm2 pandangan org barat ni kannn

Miss BaNu said...

hahaha adoiiii..

Kesuma Angsana said...

no komen.. lebih2 kang ade yg marah

Nyue said...

hurmmm....kelahiran atau perangai

cendol said...

haha teori darwin kah ini ??:p
hehe mngkin darwin tu berasal dari beruk agaknye

9n0L4 said...

huhuhuhu. pls dont litter. ;)

Masha Meisters said...

hehe...pandai Deqla :) bagi setar kat deqla ^___^ *****

Solehah Shamsuddin said...

pengajarannya, jgn buang sampah merata2.

lelamaisara said...

saya tak buang sampah merata2 ea..lagi2 kulit pisang ok...:p

~Sweet Honesty~ said...

erkk..masya londeh ada ciri2 mcm kt blkg tu ke?? jgn monyett... bahayaa..hihihi

Nelly The Strange said...

sejarah pun ada belajar revolusi manusia ikut barat !
:>

are_lin@yu said...

teringat pasal sejarah plak..mmg ikut barat dorang caya benda gini..tapi sekarang ada ka orang beranak keluar anak banyak bulu..hihi

are_lin@yu said...

ooppsss ayu tersalah pandang..haha..memang tabiat manusia..cuba kalau emas ditangan pasti tak buat..hihi

LYAfrina said...

huhu..
macam-macam

ஜ miss klanika ஜ said...

ini takde kena mengena ngn teori darwin kn . hehe

Hasrina said...

spesis buang sampah merata hehe

O CIKTEDDY said...

perangai manusia yg mcm binatang?

nasir hamzah said...

hehe 5 bintang untk masha..hehe

widiea azira said...

tulah kita zaman tamadun tp semakin tak bertamadun

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

campak n org lain jtuh..huhu

Ika said...

hahah. :D

wan nurul hezrina said...

adagak jupe banyakkkk org yang tak geti buang sampah ditempatnya akak tong sampang.hangin org cenggitu