Wednesday, 1 August 2012

Wordless wednesday #8

 



 
 
 
 
 
Nota kaki cagu : mak kite kan kalau kejut kite tak bangun dye lajukan jam loceng kite tau...meggelabah la aku bangun macam tak cukup tanah! haha..padan muka aku...

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

37 comments:

Wanieys said...

tidoq mati ka tu hahahaha

Masz Sidek said...

nasib baik tak sukar nak kejutkan saya... tp kebiasaannya sy lah yg tukang kejutkan org utk bersahur..

Masya said...

hihihihihi.. boleh pulak muka x bersalah tanye nape x kejutkan yer ...

IntaNBerliaN said...

hihii mmg gelabah kalu jam loceng kuat + laju.. hihii

Si Matatajam said...

M dulu pun liat gak nak bgn makan soq.. Tapi bila dah kawin, kita la yg kena bangun dulu dan kejutkan org lain..

kayyana said...

klu kejut cara baik tak bangun jirus je dengan air.. hihihihi

Chic Na said...

hahaha.. tau pun kan. :)

lelamaisara said...

hahha...tu ko kan masha...susah nak bgun ...huhuuuu

Cik Nur said...

hihihi...bedentum bedentam pun kata isteri xkejutkan lagi..hampeh tol..!

Deqla manjew said...

kalo deqla baik pasang bom jek kat sebelah masha.. haha

wan nurul hezrina said...

patut suruh mak bacakan yassin jer kuat2..hahaha..nire kalau tido mati bahaya sungguhlaa

Fiza Suhaimi said...

boleh tanya plak kenapa tak kejutkan dia semalam.. kalau simbah dgn air belum tentu bangun lagi tu.. heheh..

Arina Shamsul said...

Hahahahaha..tu la telinga kuali..hahaha.

Btw akk suka sangat tengok,senyuman masha di header tu,tang gigi tu kak suka..barisan gigi cam butiran mutiara jagung u know..hihihi..

shedameor said...

kalau susah bangun, siram air panas. HAHA

Aine Ainun said...

Hehee..
Dulu mase bujang pun liat nk bangun....

Skrg da kawin kena kental bangun...

Miss BaNu said...

hehehehe...nasibla sy jenis yg senang bangun hehe

aReLaN said...

kalau letih sangat memang buat apa pon tak bangun gak.hehehe

ieedaz @ mama_isha said...

Ayooo tdo mati ker? Hehe

Btw, cantek la header tu :-)

anamizu kaito said...

kwn tu punyela jerit smpai nk tekuar anak tekak die blh ckp nape x kejut.. hehe =P





slm ramadhan,
cik ana

Karukord Jagau's said...

Haaaa malas nk puasa le tuuu :))

Haryati Faizal said...

kuang3x....

izan mama mia said...

masa anak dara mak kejutkan..dh jadi isteri jd tukang kejut suami lak...heheh nasib baik tak pernah miss sahur..Alhamdulillah

hazwan hairy said...

haha tdr smpai cmtu teruk sgt la tuh..haha

9n0L4 said...

baru je tadi terlajak sahur. dpt teguk air je. ubat cabut gigi tak dan nak mkn. huhu.

dyabunga said...

kalau dya tutp kipas..bangun lah..sebab panas..haha

~Sweet Honesty~ said...

hehe..tidur mti ke ape... haha

Deq's Qienz said...

Tu diaaaa tido mati..

Munira Yaakop said...

hehe lau tdo cam 2 langit nak rntuh pn msih xsdar lg he =)

♥ sitifarhana ♥ said...

sy pon antara yang liat nak bgun pagi..kena kejutkan pakai mcrofon..haha

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..liat bgun ye..sama mcm dila dlu2. mak cubit kt paha klu xnk bgun..sakit! hoho

wan nurul hezrina said...

sajer jenguk masya..salam jumaat..puasa tak?hehe

nadia farhana said...

hehe dh tido mati

are_lin@yu said...

hehe ini kena simbah air ni ;-)

Aine Ainun said...

memamng bengang la camtu..heiheheee...

tidur mati gamaknya...=P

~didiey~ said...

hahaha!!!elok simbah air je..

Yana Libra said...

hehe..susah nak bangun rupanya masha ni~~ :P

Solehah Shamsuddin said...

aiyooo kalau solehah, da jam kat tepi mmg xbgn.tapi kalau org kol solehah utk bangun,mmg solehah akn bangun.pelik kan.hehe