Friday, 31 August 2012

haaa...Peluk ketat-ketat lagi



agak-agak member tak nak lepaskan aku,
ape kate aku kentot je sekarang jugak! 
(kate ayam di dalam hati sambil mengeluarkan karbon yang takde paedah dari bontotnye yang kecik)
PROOOOOOOOTTTTT

ayam!
"saya sayang awak!
awak sayang saya tak?"


HaHa
Chomel bangetttt!



nota kaki cagu : ekceli takde idea nak wat Entry...hehe,curik kejap gambar ni dari pacebuk! enjoyyyyy!  [saye sayang U'alls...U'alls pula?]

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

17 comments:

boni kacak said...

titew pun shayang awok.hahahahaa

Cik Nur said...

cayang masha jugakkk..!

psst..lawo header baru.. :)

Cinta Misteri said...

hahahahaha...LoL

munyit ni mmg suka pelok memelok kowttt... baru sat CiM nengok dia kat pesebuk gak tengah meluk kucin.

p/s: ingatkan pets masha tadi

Sue PeLik said...

hahahahah. lawak tambah kelaka. comey pun ada huhuhuhu. kalau kawen neh jadi apa?? hihi moyam?? hukhukhuk

Si Matatajam said...

Amboi ketatnya pelok....

Nick Nashram said...

hahah..dulu pernah ada gambar monyet peluk kucing..susah betul nak lepas..binatang pun syg sesama diorang..manusia gaduh je memanjang.

Chic Na said...

so suwittt..

saya sayang masha juga. dua kali. ^^V

jaakechik said...

comel pic tu...hehe...lucu...
jaa pon syg masha! hehe....

|shuhadaothman|TM said...

shu pon syg mashaaaaa! haha. comel buny kentut. :P

Cendol said...

hahahaha geli pulak tengok beruk peluk ayam.Cendol pun syggggggggg masha cik misi nakal.bubu pn sygggg cik misi.
uhubbuki fillah

Yana Libra said...

hehe..kelakar je tengok..kesian ayam tu~~ :P

shedameor said...

cinta lain bangsa. haha

Deqla manjew said...

yela2... deqla syg gak la kat masha tu wlupun dipggl ketot.. haha

dyabunga said...

sengallah.hahaha..ketawa tgk pic ni

lelamaisara said...

Sayang masha gak...hehe

wan nurul hezrina said...

saynag awok gak.hehehehe..lawo header sesuai ngan musim raya

9n0L4 said...

nk peluk masha jugakkkkkkkkkkkkkkk. hee.