Thursday, 25 July 2013

'muah'?





monyet A : kau fikir aku kesian ke?
monyet B : biarlah asalkan dia bahagia  ^___+


The Notes! peduli la ape org nak kata...hahahaha...

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

17 comments:

Chic Na said...

ape ni kuling? taula ada kawan baru.. mueheheh..

Cendol said...

HAHAHAHA

Si Matatajam said...

Salam Ramadhan.. Slamat berbuka puasa Masha...

Cik Nur™ said...

hehehehe....comel... :)

Cik Aini said...

kehkehkeh
monyet C : lantak lah,jji x kaco aku.hahaha
betul la kan Masha,peduli la apa org nk kta jji bahagia :)

boni kacak said...

hahahahha..comelnya... nasib baik tak ada buaya..hahaha

Deqla Manjew said...

pandai monyet2 berdialog eh..? kehkehkeh...

lelamaisara said...

kenape monyet bukan ayam ke kambing ke lembu ke kucing ke...kekure ke......hehehhee

Nisah Idham said...

ooo monyet. kamu bermain dgn bayang2 kamu sendiri. asal kamu bahagia. peduli apa org kata.

hehheheheh Salam Ramadhan 16# Masha ....

9n0L4 said...

hahaha. monyet c nyampuk. ade aku kesahhhh, katenyeee, kikiki.

dear xila said...

hahah comey je :)

farah said...

santai je gambar monyet tuh... hehe

Kesuma Angsana said...

hehehe terbaik !

aReLaN said...

hohoho..yg penting bahagia

Mat Som said...

Jangan peduli apa orang lain kata
Yg penting Allah tahu kita tak bersalah- Allahyarham Presiden Zia Ul Haq

are_lin@yu said...

kah3 sapalah pnya kerja ni..

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi betul tue...janji kita tak buat salah...