Monday, 15 July 2013

ini JAM!


HeHe
^_______*


ini JAM!
korang nampak ni jam kan?
Yeah!
aku pun nampak benda yang sama
tapi jam ni tak bergerak pun! 
jam korng bergerak tak?
EXCITED yang teramat sangat
semakin lama ku tunggu,semakin lama la pulak
HaHa
macam sengall!!!!


The Notes! angauuuuuu.....chowwww

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

23 comments:

Deqla Manjew said...

ehh org yg taip entri ni pun sengal.. hahahhaa... ;p

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

Kesuma Angsana said...

hehehe apa kes menunggu ni !

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

tunggu waktu berbuka ke?hihi

lelamaisara said...

memang angau ini budak...huhuuu

dear xila said...

dah lapar ke? hew hew sabaq2 ;p

Nisah Idham said...

lor.. tunggu apa ni Masha ?? macam sesuatu yang istimewa je ... hehehe. take care sis .. :)

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi ingatkan boleh gerak...

9n0L4 said...

lame tunggu nak gi mane ni mashaaaa. huhuhu. :)

Yana Libra said...

ni tunggu waktu berbuka ke ape ni? uhuh~ :p

Chic Na said...

apehal la masha ni.. ish ish ish.. tau la stress.. kakaka..

Cik Nur™ said...

Errr..angau apa ni..???

boni kacak said...

hahaha. ni mesti kes perut berkeroncong ni..hehehe

ros_reeza said...

hihi.. jangan selalu tengok jam.. nanti rasa lambat je jarum tu bergerak.. :)
Selamat menjalani ibadah puasa :)

aReLaN said...

jam saya satu ni dah tak gerak. wuuuuuu

jaakechik said...

tak sabar nak tunggu waktu berbuka yer?? haha... sabar2x... hihihi...

izan mama mia said...

jam ,,blm posa rajin tgk jam

man said...

oooo...klu menunggu orang dtg lmbt(sambil tgk jam)mmg sakit hati..hehehe

Si Matatajam said...

Salam Ramadhan Masha..selamat berpuasa..Miss u dear..tengah angau ke?

Aine Ainun said...

heheee...
x sabar nk buka ke ape ni,,=)

Mrs Velentine said...

tgu apa tue masha

Deq's Qienz said...

mmg leceh kalo sngkut jem..salam ramadhan masya..

ehh jemput join cntest blog dq ya ;)

Cik Aini said...

harap2 org yg komen entry ni x sengal mcm org yg up entry ni.kekekeke