Wednesday, 18 September 2013

wordless wednesday #10




nak jugak bebel!
hari2 dihimpit LORI
grrrrrrrrr


The Notes! ape boleh buat...masing2 ada cara sendiri mencari rezeki...kini aku pasrah! hehe...terbaik!

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

25 comments:

Kesuma Angsana said...

kdg2 seriau bile berada ditengah lori2 yag besar macam ni kan ..

Nurzakiah Hanum said...

bahaya nie

Deqla Manjew said...

alaahaiiiii x nmpk pic tu pun.. apapun sabo jelah masha oitt...aku yg dulu bknlah yg sekrg.. ehh tetibe.. ;p

Cik Aini said...

jari cik misi tekepit pintu
alah ko anggap je keta ko sama bsar ngan lori tu.

hahaha

lelamaisara said...

kat sini yong peng memang laluan lori cik misi oi...aku pon dok hari2 ngadap lorii..huhuuhuuu

Chic Na said...

takutnya.. elok2 drive kuling.. jgn berangan pulak.. hahaha..

Puan Mell said...

sabau jela.. hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nakal tau lori ni nk himpit2 masha pulak hihihi

hati2 memandu

Yumida Huda said...

gerunnye klo berada tengah2 lori
dah la bdn diorg besar
done isi poll masha
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam masha..

uiksss...kiri kanan depan ade lori.. bahaya tu dear..
ade Construction ke tu?
hati hati

Cik Nur™ said...

kekekeke..nak buat mcm mana...lori tu beso...

Aine Ainun said...

ni...raja jalanraya namanya....

nanieybarnieylurviey said...

Hati2 tau.. :) lori da ler besau..

izan mama mia said...

terasa mersra gitu...hiihiih lori tu nak bermanja ler tu..hihihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah khamis yer masha

HeNRieTTa JoSe said...

Ngeri jugak tu....rietta pling xtahan bila kena himpi msa jam kt png bridge..

Psss...ada yg smpai berbunuhan ke?xtaw plak rietta...

Mat Som said...

Pabila berada di j/raya
Jiwa dan raga kita serahkan hanya kepada Allah

Semoga Allah sentiasa memelihara Masha dan kita semua ya

ctfand said...

alamakk...nyempat snap pic tu.. hati2 ye..moga sentiasa selamat hendaknya.. :)

Rosmadi Shakri said...

bwk keta elok2

Izzah Azizah said...

thankyou follow my blog, follow awak semula.

Hati2 tu lori banyakk..denjerezzzzz. hihi

Myra Jay said...

Kena bersabar dan hati2 ye..

MJ dulu naik moto selalu kena gitu, mentangla diorang besar

LYAfrina said...

huhu..klo naik kete..mmg kerdil je rasanya bila dihimpit

jaakechik said...

aikkk time kena kepit ngn lori tu, sempat lagi amik gambor yek... scaryyy wehh... haha..

Cinta Misteri said...

kongsi jln sama2....kita guna pegi dn balik kerja jer...tp ada org tu dr pg smpi mlm buta hidupnya kt jln raya.

dya bunga said...

Seriau tu kiri kanan ada lori. Ati2 ye.. Heheh