Saturday, 19 October 2013

feeling annoyed!


grrrrrrrr

serius memg annoyed tengok kau!

rasenye baik kau takde pun takpe!

apesal?

pasal bila aku tengok, bertempek2 sakit hati aku

woit!!!

listen!

listen!

listen!

remember! 
 anything u give 
 u will get it back!

no matter in what type!
 ASAP!
Allah always keep watcing on us!


# nak selit gak! ada org kata saya dah gemuk!
HeHe
happyyyyyyyy!



The notes! sorry lambat dapat BW..huhu
Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

19 comments:

Cik Aini said...

lorhhhh
ko pun tgh sakit hati ke Masya..ko buat je mcm ank buah Ai pnya cadangan tu..tending je pastu ikat kat kerusi..kahkahkah

**xpe2..kita kan insan terpilih,biar Tuhan je balas..
dah2..senyum2,xde maknanya ko gemuk mc tu cik Misi oiii.hehehe

Cik Nur™ said...

sabar yea masha...
byk2 bsabar tau

Nurfaezah Abdullah said...

annoyed pasal ape hihihi

Za said...

sabor dik non . kita mmg x leh nak kwl org . lepas ni ramai la blogger lelaki terjah blog ... manis jer orgnya ... heheheee

Deqla Manjew said...

kalo sakit hati jgn la tgk dia.. pejam mata tu...huhu..deqla pun hepi bila org kata deqla gomok.. ;)

lelamaisara said...

memang gumokkkkkkk!!!!

Kesuma Angsana said...

sabar jelah byk2 kan & maaf lambat terjah balik, kebusyan dgn kerja & kesihatan Adik x mengizinkan lately !

Solehah Shamsuddin said...

sabar ye kak masya.hehe dh lama solehah xbw sini.sori la. solehah bz je skrg ni

Cinta Misteri said...

erkkkk....mcm terpaksa plak kena baca n3 ni....hihihi.....

masha gemokK?? tang pipi ke?

adrianna syaz said...

Sabar2...gmuk xpa...janji sihat ni..hehe

ros_reeza said...

sabar..sabar. hihi

gemuk?.. tak nampak gemuk pun?..

izan mama mia said...

bw bertenang..ialah..masha dh gemok..hihihi

Jue Derella said...

uit! marah sape tu?
Ps: don't worry, badan still maintain lg tu...^^

are_lin@yu said...

buat baik di balas baik buat jahat di balas jahat.hihi..eh nmpk kurus ja cik misi ni.hehe

Mat Som said...

Yg penting tidak benci kepada Sidia
kerana cinta sejati itu akan bertambah cinta, dan cinta, dan cinta sampailah sidia bergigi dua, lagilah tua, lagilah cinta

Saya rasa Masha bencikan tikus yg berdecit
Atau Asap rokok org2 di pejaBATNYA

Myra Jay said...

Kalau MJ badan gitu konpem tak gemuk..
Mj harap badan Mj kembali slim seperti zaman dara sunti dulu..heheee

Chic Na said...

marah nampak.. kang kena jual.. hahaha..

mestila berisi.. darah manis kan.. auwww..

intanfirdaus247 said...

sabar byk byk masha..amboeh comelnya dia..gumuk? mana ada..kalau akak intan n haa memang gumuk la..hehe

ctfand said...

hah..mcm ni gemuk ke? hihi
bw sambil isi tabungg.. :)