Thursday, 19 April 2012

Org kate...



v (*0*) v
whadzup..whadzup..

hEhE
alaa...jgn berkerut sgtla dahi tu...
cepat tua nanti...
hihihi...

U'alls tegok x carekarama tv3 yang dibintangi oleh
Tasha Shila sabagai Nisha dan Shahrizal Jazle sebagai Umar...
Landasan Cinta ^_^

hEhE
Lakonan nakal-nakal si Tasha Shila ni yang menjadikan
drama ni sweet untuk kite tonton...
Ape ye kaitan cerita ni dengan Entri Masha?

haha...
Nak tahu apa???
orang kate...
 Masha tambah-tambah je pastu make story mory ckit...
orang tu kate Masha nakal-nakal mcm Tasha Shila...

HiHi...
HiHi...
HiHi...

sengih sampai telinga...

kepada siapa-siapa yang ketinggalan menonton drama
Landasan Cinta dan ketinggalan untuk tegok
nakal-nakal Masha
bolehla klik pada link disini..."Landasan Cinta

EnjoY!!!



Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!

Friday, 13 April 2012

Belog kite tak shantek macam awak



hehehe...
(*0*) V
whadzup..whadzup..
macam sedih kan entri Masha ni...
dah berminggu gak xd post...tetibe terpikir entri sedih ni...
huwaaaaaaaaaaaaaa!!!!

hampir 2 bulan jugak Masha menjelajah ke dunia
belog ni...saje nak belajar...
at least kalau orang tanye xd la blurrr2...
wat muka cam ayam berak kapur...
ye x???
hehe

tapi...tu la,xserius dalam menimba ilbu belog ni lagi la...
belog skin pown pakai standard je kan?
kih kih kih...
ape boleh buat...
taik kambing memg bulat-bulat...

xpela...
apepun Masha akan tetap berusaha untuk
 memajukan belog Masha ni...
wish me luck bebeh!

peace
[^_^] v
"
"
"
"
"

Syok tak Entry Masha? Commentla..peace ok!